Lucie Tomášová

Jak zopakovat nezdařilou platbu?

1. Přejděte do své e-mailové schránky hned teď a otevřete zprávu o nezdařilé platbě.

Ve své e-mailové schránce najdete zprávu od odesílatele Pays – platební brána odeslanou z e-mailové adresy platba@pays.cz s předmětem: lucietomasova.cz – neúspěšná platba.

2. Pokud nemůžete e-mail najít, podívejte se také do složek Promo, Hromadné, nebo Spam.

Někdy doručení zprávy může pár minut trvat. Pokud se vám ale zpráva ode mne neobjevila ve vaší e-mailové schránce do 15 minut, zkontrolujte pro jistotu také složky Promo, Hromadné nebo Spam.

Návod pro Seznam

Pokud nenajdete zprávu ve své doručené poště, podívejte se také do složky Hromadné nebo Spam.

Až zprávu najdete, přetáhněte ji držením levého tlačítka myši do Doručených, aby se vám už žádné další zprávy ode mne nezatoulaly.

Návod pro Gmail

Pokud nenajdete zprávu ve své doručené poště, podívejte se také do složky Promoakce nebo Spam.

Až zprávu najdete, klikněte na ni pravým tlačítkem myši, poté na „Přesunout na kartu“ -> „Primární“, aby se vám žádné další zprávy nezatoulaly.

3. V e-mailu najděte odkaz pro zobrazení stavu transakce a zopakujte platbu.

V e-mailu najděte odkaz nadepsaný „Pro zobrazení transakce klikněte zde:“ a klikněte na něj. Poté klikněte na tlačitko „Opakovat platbu“ a platbu zopakujte.

Ať hledáte kde hledáte, e-mail nikde není?

Pokud se z jakéhokoliv důvodu stane, že jste žádný e-mail nenašli ani po vyzkoušení všech vyjmenovaných triků a problém je někde jinde, napište m e-mail na info@lucietomasova.cz a já to s vámi vyřeším. 🙂